Rantakunnossa -haaste

Sain Se erilainen fitness-blogilta rantakuntohaasteen. Pitäisi ottaa itsestä rantakuntokuvia.

http://www.rantakunnossa.fi/lahde_mukaan

Tässä vuosien varrella olen postannut itsestä liudan rantakuvia blogiin, koska olen aina ollut rantaihminen ja rantakunnossakin näin ollen ympäri vuoden. Minun mittareillani rantakunto on siis sitä, että kun kykenee menemään rannalle, on rantakunnossa.

Viime kesänä olin raskaana, joten rantakunto oli poikkeuksellisen muhkea. Hyvin kellui.

2014-08-10-3131

 

2014-07-19-2745 2014-07-19-2654

 

2014-07-12-2480

Aiemmilta kesiltä on myös ollut muutama rantakuva.

IMG_0162 IMG_0156 IMG_0112 IMG_0127 IMG_9604 – Kopio

Tähän haasteeseen osallistun ilman muuta mutta vähän lämpimämmät kelit saisi olla rantakuvaukseen. Palaan asiaan heti, kun olen jonkinlaista kuvantynkää saanut otettua.

2 thoughts on “Rantakunnossa -haaste

  1. Sulle haaste mun blogissa! Tämä on ihan hyvä tämä rantakuntohaastekin vaan ei millään jaksa/ehdi osallistua. Elämä on niin hektistä nykyään:)

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s