Hesarin juttu tuli ulos

Tässä on nyt se juttu ja oli valittu se kuva mitä toivoinkin. Ilme ei ole paras mahdollinen mutta tuossa kohtaa olin kuulaa nostellut jo jonkin aikaa joten pinnistys ja ponnistus saakin näkyä naamassa.

Täytyypä tutkia tarkemmin vielä nettihesaria, juttuun pitäis olla muitakin osioita, ainakin Iam Peppi blogin Peppi Lankista haastateltiin myös.

http://www.hs.fi/sunnuntai/Anna+Rinta-Jyllil%C3%A4+pit%C3%A4%C3%A4+netiss%C3%A4+anarkistista+liikuntablogia/a1376709938717

Tässä on laajemmin sitten sitä juttua aiheesta. Harvoinpa sitä tulee omaa BMI:tänsä valtakunnan isoimmassa lehdessä julkistettua mutta eipä tuossa nykypäivänä mitään kovin ihmeellista ole, koska suurin osa suomalaisista on lievästi ylipainoisia.

Itse olen välillä piipahtanut jopa siellä merkittävän ylipainonkin puolella mutta pitkäjännitteisellä painonhallinnalla teen aina korjausliikkeen sinne lievän ylipainon puolelle, mikä on mulle oikein hyvä olotila missä haluan pysyä. Normaalipainon tavoittelua en koe tarpeelliseksi.

http://www.hs.fi/sunnuntai/Terve+ja+lihava/a1376710630898

Olen elävä todiste siitä, että ylipainoinen voi olla terve ja hyväkuntoinen. Olen sitä ihan tutkitusti: kolesterolit, verenpaine ja sokeriarvot täysin kunnossa. Aerobinen ja lihaskunto tutkitusti erinomaiset.

Suoraan sanoen: näillä spekseillä on hieman vaikeaa löytää järjellisiä syitä alkaa kieltäytyä jäätelöstä ja kuohuviinistä.

hesari2

Kuva: Sami Kero/HS

7 thoughts on “Hesarin juttu tuli ulos

  1. Mulla on vähän sama tilanne: BMI keikkuu 30:n molemmin puolin, mutta olen terve – ainakin työpaikan 30v tarkistuksessa 3 vuotta sitten (Mihin nää vuodet menee?!?!) oli verikokeessa ihannearvot 🙂 Olishan se kiva laihtua ulkonäön takia, mutta oikean elämän pyörteissä se ei oikein riitä motivaatioksi. On niin paljon tärkeämpiäkin juttuja 🙂

  2. Kirjoitus herätti, positiivisella tavalla. Myönnän olleeni tyhmä ja ajattelin monasti, että lihava ja laiska. Tosin hyvin harvoin olen nähnyt kuntosalilla oikeasti lihavan ihmisen, tosin nykyään uimahallissa kyllä. Kuva oli mainio, ei siitä nyt mitään ylipainoista saa kyllä kun vaan keksimällä. Varmasti hyvä keskustelunavaaja, että kuka on terve ja elinvoimainen. Mainiota!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s