Lenkkariasiaa

Lenkkareita on tullut paljon ostettua vuosien saatossa. En ole laskenut kuinka monta paria niitä on tuolla kaapissa mutta pitkälti toistakymmentä varmaan. Nyt en ole vuoteen ostanut yhtään uusia joten noi kaikki kaapissa olevat alkaa näyttää tosi nuhjuisilta jo. Mä en juuri varo niitä vaan poljen surutta läpi kuralätäköiden joten mun lenkkarit näyttää yleensä jo kertakäytön jälkeen siltä kuin niille oltais yrjötty. Siispä linkitän tähän kuvia muutamista malleista mitä mulla on, enkä kuvaa noita mun käytössä olevia.

Tämmöset ostin reilu vuosi sitten Munchenista. Oon käyttänyt niitä pääasiassa ulkokäytössä mut välillä pessyt ne sisäkäyttötarkoitukseen myös. Ei sovi juoksuun mut salitreeniin ja kaupunipyöräilyyn ok. Mun versioissa on vähän hopeaa myös, tuossa yläbannerissa näkyy tämä sama kenkämalli juomapullon ja kahvikuulan vieressä.

Lenkkariasiaa

Nämä ostin jokunen vuosi sitten Tukholmasta. Hyvät kaupunkikävelykengät.

adidas golden

Nämä Pegasus 28 tossut mulla on juoksua varten, tosin olen kyl välillä pessyt niitä sisätreeniäkin varten. Tosi kevyet juoksukengät.

nike pegasus

Nämä on aika vanhat. Kaveri toi nää mulle muistaakseni Tukholmasta joskus vuonna miekka ja kivi. Kävelyyn ja pyöräilyyn sopivat.ADIDAS-35TH-ANNIVERSARY-MENS-SHOES-Music-Series-Missy-Elliott_1

Nämä Dunk Hight mulla on kans olleet tosi pitkään, kaivoin nää taas kaapista, putsasin ja otin popping-tunnille käyttöön. Toimii hyvin myös kävelylenkkareina.nike-dunk-hi-white-red-black

Siinä muutamia, täytyy joskus laittaa lisää kun ehdin. Mulla on myös jotain keräilyharvinaisuuksiakin joita en juuri käytä. Pitäis vaan pitää ehkä parempaa huolta kengistä jotta ne pysyis hyvänä pidempään.

Mutta nyt rouvashenkilö lähtee taas popping-tunnille. Viikonloppuja!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s