Talviulkoiluvaatteet ja lenkkimaisemia

Talviurheiluvarusteet

Nyt kun kevät on näin myöhässä, laitan kuvan mun talvivermeistä. Takki on Kjusin, pipo Davidin, lasit H&M, huivi Pekingistä ja jalassa MoonBootsit.

Mun mies ja poika on niin nauraneet tolle mun talvilookille, lähinnä juuri noille bootseille. Mutta mä totaalisesti kyllästyin jalat märkänä sohjossa tarpomiseen ja siihen, että kinoksessa sai hyppiä joka aamu kengät täynnä lunta, kun kaivoi autoa aamulla sieltä, joten en ole katunut kenkäostosta yhtään.

Sää on aika pitkälti meidän leveysasteilla pukeutumiskysymys. Jos lämpimiä ulkoiluvarusteita ei ole, tulee varmasti myös kartettua ulkoilua.

Mun talviulkoilu on enimmäkseen kävelyä mutta joskus tulee myös luisteltua ja lasketeltua. Hiihto tuntuu olevan kovasti pinnalla ja nyt kun uuden kodin lähellä on hyvät hiihtomaastot, pitää harkita ensi talvena tuotakin harrastusta.

Nämä kuvat on otettu Kruunuvuoressa, jossa käydään miehen ja pojan kans aina välillä patikoimassa. Näkymät on hulppeat ja alue on jokaisena vuodenaikana hieno.

pakila 024

pakila 026

Yks päivä oltiin lenkillä myös Vallilassa, joka on ihan meidän vanhan kodin lähellä. Ai miten niin tykkään puutaloalueista? Ehkä mä oon vähän maalainen vieläkin, vaikka stadissa asunut yli puolet elämästäni.

pakila 039

Maaliskuu taitaa kyllä olla paras talviulkoilukuukausi. Aurinko paistaa ja hanget hohtaa, eikä ole enää järkyttävän kylmä. Mutta toivottavasti tämä talvi silti loppuu kohta. Huhtikuussa pitäisi päästä aloittamaan jo pyöräilykausi.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s